Busralnan ben tüp bebek yöntemi ile hamile kaldım bende de oldu o haftalarda bazen eder gibi geliyordu ama kahve rengi olarak doktorum Progestan iğne başlamıştı ve taze kırmızı kan olmadıkça korkma demişti şuan 37. Haftadan gidiyoruz Allah’ın izniyle birşey olmaz ama doktorunuza mutlaka bilgi verin