Hilal53 benim bebeğimin gelişimi biraz geriden geldiği için hala olmadım, yani kaybetme riskim vardı bebeği o yüzden aşıyla da uğraşmak istemedim. Geçen hafta 24 haftalık ölçtü bebeğimi doktorumuz, aşı olmadım ne düşünüyorsunuz bu konuda dedim boşver dedi şimdilik çok da sıkıntı değil 🤷♀️ Sağlık ocağına da gelişimi geriden geldiği için olmak istemediğimi belirttim benimle ilgilenen hemşire o şekilde not aldı sisteme.