Tugbacan 17 18 haftalarda bebeğin o durumda olması normal die düşünüyorum canım yavaş yavaş hafta hafta ilerleyip yukarı doğru çıkacaktır endişelenmene gerek yok seni anlıyorum fakat olana da olacak olana da çare yok sen içini ferah tut lütfen bebegimizin nasipleri varsa kucagımıza verecektir rabbim 19 20 21 22 23 24 25 derken anca yukarı çıkıyo tatlım 25 haftadan sonrası için bişi diemem çünkü 25 haftamdayız elhamdülillah mesela dün bizde bebeğim vajinama doğru baş üstü duruyodu kolunu orda hissetmiştim biraz bebegimle konuşup onu sakinleştirmeye çalıştım ve düzeldi sende elini karnına koy ve pozitif enerjini ver 💕