Kubrag Merhaba bayanlar.29.haftama girdim.bebegimin kafa yapisi 31hftalik gozuktu sizde de boyle olan var mi? Yani skntili bir durum degil dimi bu.doktorum birsey demedi ama ben yinede sorayim burdan dedim
Aved Kubrag bende seninle aynı haftadayım ama aynı şekilde benim de bi hafta ileride gözlüyor ölçümleri .. doktor 3 hafta ya kadar bi tehlikesi olmaz dedi şeker yüklemesi testin de temiz çıktıysa korkma ama takibi de birakma
minikkurabiyem2019 Kubrag ben bugün bi dr dinledim kafa anne karnında buyurmus vucudu kg almasada. Dogduktan sonra kafa buyume yapmaz ve vıcut kg alırmıs. Sen takıpte ol tabi
Kubrag Aved o zaman sknti yoktur olsa soylerdi koca kafali diye dalga gecti ustelik:)vucuduna gore buyuk kafasi dedi ama nrmal bu dedi.
YesimOzan Bende bugün hastaneye gittim renkli ultrasona girdim 30+4 günlüğüm ama ölçümlere göre 31+6 günlük çıktı oğlum 💜
Melekmehmetmadan Peki ilerde olanimi hesaplamamiz gerekiyor doğum için kendi haftamizimi🤔bizde 36 haftaligiz 38 haftalık gözüküyor