Prensannesi30 Kızlar 30 haftalık hamileyim. 9 kilo almışım fazla geliyor ama doktor normal dedi. Bebekte 2 hafta önce 1250 gramdı. Sizce nasıl normal mi
Ozgehasan Prensannesi30 11gün sonra dogum insallah ben 11 kilo almışım 57 ydim şu an 68 bebeğim de 3kilo 68 gram❤😊
Ozican Prensannesi30 nasıl başardınız bu kdar az kilo almayı 😔 Ben 23 haftalık hamileyim 8 kilo almışım 😔😔😔 49 la hamile kaldım.
Anne6161amine Prensannesi30 dün acildeki doktor söyledi kilosunu önde falan demedi sadece kilosunu söyledi bnm kndi kntrolum 3 hafta önce 30 haftalık Ken 1600 gramdı doktor günü ile uyumlu dedi önden demedi
Prensannesi30 Ozican Aslında hiçte dikkat etmedim üstelik bu arada iştahım açıldı ama bana fazla almışım gibi geliyor karnımdan dolayı😑
Ozican Prensannesi30 bana göre çok çok iyisiniz maşallah 🧿 peki kaç kilo ile hamile kaldınız? İnanın bende dikkat ediyorum artık doktorum çok kilo almışsın dedi şeker yüklemesi yapıcam dedi 😔
Eminehmc Prensannesi30 Bende 34+3 haftalık hamileyim 10 kilo aldım bebeğim 31+5de 1750 gramdı yarın tekrar kontrole gidicem ne kadar oldu çok merak ediyorum 😍
minikkurabiyem2019 Prensannesi30 canım 1250 grama önde mi dedi dr bence ortalama degilmi bende 30 dayken 1453 gramdı dr normal dedi onde felan demedi de