Öncelikle çok geçmiş olsun 😔 Sonrada bazı yorum yapan arkadaşlara sözüm doktor sonlandıralım diyorsa demekki riskli gebelik. Yok bekleseydin. Denmez😡 Canım Neler yaşadığını çok iyi anlıyorum. 16 haftalıkta benimde gebeliğim sonlandırıldı. Öncelikle psikolojik olarak iyi olmadığını biliyorum banada nolmal doğum dendi. Vajinadan. Hap fitil koydular kap yuttum. Suni sancı verdiler ama doğum olmadı. Doktorum sezeryanla alalım çok acı çekiyorsun dedi bizde kabul ettik sezeryanla aldılar. 😔 İnşallah sen nolmal yapabilirsin.