Sertap_2020 Kızlar merhaba 2 hafta önce kadar uni baby nin 3lü ıslak mendil paketinden aldım ve 2 tanesini hiç açmamıştım. Kullanmakta olduğum pakette ekşi bi koku aldım ve bozulduğunu anladım hemen diğer ikisinede baktım onlarda da aynı kötü koku mevcuttu son kullanım tarihleri 2021 olmasına rağmen bide. Bu durumu yaşayan var mı neden bu şekilde oldu acaba
Modies Sertap_2020 ben kocaman 10 lu paket aldım. Valla daha da açmadım. Eczacıbaşına yazın olmadı ne diyecekler. Şimdi kıllandım bende
ozgeya Sertap_2020 Ben 11 aydır bebeğimde unibaby ıslak mendil kullanıyorum,bugüne kadar hiç dediğiniz gibi bir şikayetle karşılaşmadım. Hem aldığınız yere hem de firmaya şikayette bulunun.Mutlaka bir çözümleri vardır.
Sertap_2020 Modies şikayetvar a yazdım bakalım dönüş olacak mı çok güvendiğim bir markaydı doğum yapıncada onun ürünlerini kullanmayı düşünüyordum ama asla almam artık. Umarım sizinkiler sağlamdır