MrsClk gittim canım, evet bilgili doktor ama insanla dalga geçer gibi konuşuyor. Beni demorize etti bilmiyorum onunla devam edemeyeğimi düşünerek fatma bozkurta aldım bi sonraki randevuyu.
İnsanı rahatlatan doktor olması önemli insanı strese sokan değil ben çok stres oldum karşısında onunla normal doğuramam. Hastane çok güzel ama canım çok begeniyrm sırf o yüzden oraya gidiyorum inşallah fatma hanımdan memnun kalırım da devam ederim.