SevalK LeylaCan ya bende öyleyim 35 hafta ve erken doğumla ilgili yazı görünce pat giriyorum 😂 isimler hep aynı çözüm arıyoruz hepimiz🤷🏼♀️ çok tatlısınız❤️
Burcuaec Crn321 sende görürsün bu haftaları inşallah canım hiç dert etme çok var ameliyatlı olup sonuna kadar gelebilen sen kendini yorma yeter. İnsanın haftası kaç olursa olsun biraz daha kalsınlar istiyor bebeklerinin hemen yanına gelmesini diliyor. Hepimiz için hayırlısı 🙏🍀
Tugce1634 LeylaCan aynen,şimdiden depresyona girdik bile :) valla sanki tüm enerjim bitti.asıl bundan sonra başlıyor hayat bakalım doğduklarında ne yapıcaz.Allah hepimize güç kuvvet versin,biran önce de şu ruh halinden kurtulalım inşallah
Snemmm Crn321 aynı durumu bende yaşadım 22 haftada serklaj oldum şuan 34 haftalık oldu şükürler olsun hayırlısıyla inşallah herşey güzel olur
Snemmm Crn321 evet sürekli yattım ve hala yatıyorum sadece doktor kontrolüne gidip gelebildim ev içinde az dolaştım o kadar dışarısına hasretim yani 😊
Crn321 Snemmm ben evin icinde kalkıyorum ya geziniyorum cünkü yatmaktan artık bacaklarım agrıyo yemek yerken mutfakta yiyorum uzandıgım yerde yeniyorum acaba kötümü yapıyorum 😔 cok korkuyorum aslında ama yatamıyorum sürekli 😔
Snemmm Crn321 korkma canım bende sürekli böyleyim korku içerisin de en ufak bi ağrım olsun hemen korkuyorum ilk gebelik olunca tecrübende yok birisi destek olunca iyi hissediyorum kendimi en azından inşallah sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize 🙏
Tgcmrt Burcuaec evet ondan bakmıyodur. Benim bebeklerim iki haftadır kilo alımları da azaldı 2 yi geçememişlerdi en son o yüzden riskli biraz bakalım Cumartesi kesin belli olur dedi dr. İnşallah bu sefer almıştırlar.
Burcuaec Tgcmrt benimde 34 te baktığında 2 yi geçmemişlerdi ama normal dedi ikizlerde yavaşlıyor kilo alımı dedi. Hatta daha zayıf olanın daha dirençli doğacağını söyledi o yüzden kiloyu dert etmeyin. İnşallah 37 yi görürsek zaten 2300 civarı olurlar diye düşünüyorum.
Tgcmrt Burcuaec inşallah canım dediğin gibi olur benim şimdiye kadar hep çok iyi gidiyodular birden böyle olunca tedirgin oldum. Gerçi benimde iştahım kesildi yani zorla yemeğe çalışıyorum işte😥
Burcuaec Tgcmrt benimde 33. Haftaya kadar hiçbir sıkıntım olmadı ne erken doğum riski ne kg ne birşey. Hayırlısı olsun 🙏
Mervednr Burcuaec 26. Haftada erken doğum riskim vardı doğum sancım vardı ve pozisyonunu almıştı oğlum. 1,5 ay yattım 32 de risk kalktı dedi doktorum şuan 35 haftalık olduk ve sanırım gelmeyi düşünmüyor 40 haftayı tamamlarız gibi geliyor
Burcuaec Mervednr ne güzel canım bilseler orda daha sağlıklı olacaklar zaten gelmek istemezler ama bir aceledir gidiyor ☺️