Kbradaghan01 Bugün doktor randevum vardı bebeğim tersmiş henüz 33. Haftamızdayız acaba bundan sonra döner mi hep böyle mi durur Doğuma kadar
SenaGuse Kbradaghan01 benimkide 33.haftada başı yukarıdaydı iki hafta sonra muayenede dönmüş dedi doktorum biraz sağa doğruydu başı 36’dayım şimdi tam yerinde ama doktorum geri dönebileceğini söyledi
dvran22 Kbradaghan01 bi arkadaşımin 34 te gittiğinde dönmemişti daha bugün 36.haftada gitti ve bebiş dönmüştü😊😊o yüzden endişe etme döner inşaallah
Berfinberf Kbradaghan01 31. Haftamın içindeyim benimki de tersti en son:) cuma günü randevum var merakla randevu günümü bekliyorum ☺️
Kbradaghan01 2 hafta sonra tekrar gideceğim inşAllah döner hayırlısı olsun ne diyelim sağlığı yerinde olsun da önemli olan o