Begonia Kızlar merhaba. Ben 11+3 haftalık gebeyim. Yavaş yavaş çatlak oluşumunu önlemek için krem ya da doğal yağ kullanmak istiyorum. Ben kayısı yağı çok iyi geliyormuş diye duydum, onu deneyeceğim. Tecrübeli anneler varsa önerilerini yazabilir mi lütfen? Korkuyorum, çatlamak istemiyorum. 😢
Bsyldrmdlk Begonia Tam anlamıyla önleyen bir şey yok bildiğim kadarıyla sadece derini esnetebilirsin bazı yağlarla. Maalesef önleyemiyoruz 🤷🏻♀️ Doktorların çoğu genetikle ilgili olduğunu söylüyor.
GulinMert Begonia aloevera jel ve Hindistan cevizi yağı karıştırıp sürünce iyi geliyormuş Ben şu an sadece jel sürüyorum yağı alınca ikisini karıştırıp kullanacagim
Badevehande 6.aya kadar striacare kullandım çatlamadım Hindistan cevizi yağı kullanıyorum şuan ve 15 kilo aldım 26.haftaya kadar şimdilik iyi gidiyor
Livask Anneniz çatladıysa sizde çatlıyorsunuz genel olarak. Anneniz çaylamadıysa yüksek ihtimal sizde çatlamazsınız. Benim ilk hamilelim - 2 kilo ve ufacık bir göbekle tamamlanmasına rağmen çok fazla çatlağım oldu. Bazılarının kocaman karnı göbeği olduğu 25 kilo aldığı halde çatlağı olmadı. Genetik etkinin büyük oranda katkısı var bu duruma