Gebe olduğunuzu ilk öğrendiğinizde ve sağlık ocağına gittiğinizde sizin için bir gebe takip dosyası açılıyor, 6 tüp kan alınıyor. Kan tahlillerinizde düşüğe neden olabilecek bir problem var mı yok mu diye bakılıyor. Çok güzel bir şey, ayrıca oradaki ebe hanım da bilgi veriyor. Mutlaka gitmelisiniz🙏🏼