SaadetMira Ben burda okumuştum bir arkadaşın idrar yolu iltihabı varken bile almamışlar normale.Bebeğe bulaşma riskinden dolayı.Sonuçta vajinal bölgede yaşanan bir sorun bebeğe doğum esnasında bulaşır Allah korusun🙏 En başından geçmiyorsa doktor doğum şöyle olur vs demedi mi hiç ?