Serapsan merhaba cnmm benmde öyleydi. Merak etme olabiliyor böyle durumlar o yüzden klomen tedavisi yapıldıktan sonra hormonlarin düşmesi bekleniyor. Çünkü klomenle vücuduna hormon veriyorlar yumurtlama için... Sakın strese girme olayi akışına birak... ilk klomen denememde gebe kalmıştim. Ama kafaya takmadim.. yumurtam bile kendi çatlamıştı iğneye gerek duymamistik. Ama maalesef düşük yaptim 7 haftalikken.... sonraki denemelerimde çocuk olacak oldu olacak diye stres nedenli tbi nasipde var işin icinde olmadi.... sonra adet düzensizliğim tekrar başladı doktorum adet söktürücü vereyim sonra klomen deneyelim dedi. Kabul etmedim bu sefer ilacda almadim. Sogan suyu kullandim. Elhamdulillah 2 gün içtim sonra adet oldum, usgde hic adet olacağım dahi görülmemişti.... neyse sonraki dönemde tekrar sogan suyu içtim bu seferde gebe kaldim. Kesinlikle dene cnm....
Birde sana tavsiyem mantar vs varsa gebeligi engelliyor tedavini ol aksattitma