Gamze-nil Mrb arkadaşlar 37 haftalık oldum ancak bugun çatı muayenesi yaptı doktorum mantarım olduğunu fitil kullanmam gerektiğini söyledi bnm gibi son zamanlarda böyle sıkıntı yaşayan var mı acaba aranızda 😞