Sehamehmet canim cevap alamamak bir yana bir tok hakaret yiyosun. Banada cevap vermeseler daha iyiydi. Anneme kirginligimi dile getirdim ay ne evlatligim kaldi ne itligim ne kopekligim. Ne laflar ne laflar. Allaha havale ettim. Bende bir daha asla yazmam