Serifeee benim bebek bir tarafımda toplanıp karnım kaskatı oluyordu bu çok sık oluyorsa doğum sancısı oluyor. Nst ye aldılar sancıymış ben de o zaman öğrendim. İlaç başladılar haftam erken diye eğer öyle devam ederse açılman olur dediler.
Ama eğer arada böyle oluyorsa o yalancı sancı dediklerindenmiş doğuma hazırlık için olandanmış