Lsbebisim Merhaba, evet görünür☺️ Ben de 4 haftalıkken öğrenmiştim, o görünen siyah boşluk gebelik kesesi oluyor ve kese göründüğü için kan testine ihtiyaç duymuyor doktor. Dış gebelik değil, rahme tutunmuş, kese oluşmuş, normal bir gebelik yani😌 Hayırlı uğurlu olsun canım, kalp atışlarını da duyman nasip olsun yakında🙏🏻💕