Serpilsaltikalp Minednz korkmayın. Banada doktorum böyle gidersen doğacak ve doğarsa yaşamaz bunu bil demişti. Çok şükür dinlendim ve geçti.
Anne6161amine Bnde aynı haftada dogum pozisyonunda ama döner bunda kafaya takcak bişi yok dedi ki çalışıydm ögretmen olarak yat falanda demedi okula da gttm bence detaylı sırsaydnz keşke neden ötürü öyle dedi diye