Deletedmom0071 Bir makalede okudum. Aslında bebekler normal sancıyla geldiklerinde beyinleri yavaş yavaş ıslaktan kuru duruma geçiyormuş fakat suni sancı verilen bebeklerin hemen hazır olmayan beyinleri doğum başladığı için ıslak doğuyolarmış hal böyle olumca da vücut ateş çıkarıyomuş ki beyin kurusun ısı kontrol edilemediğinde yeni doğan bebek havale geçiriyormuş. Herkeste olmuyor muhtemelen havale durumu. Benim doğumuma çok var da şimdiden araştırıyorum bu suni sancıyı reddedince ve verilmeyince ne gibi sakıncalar oluyor? Siz böyle bir şey duydunuz mu?
Pinar9001 Deletedmom0071 böyle bir şey duymadım hiç ama Doğumuma az kaldı burada bekleyim merak ettim.Ama bu durum sık görülen bir şey olsa doktorlar bu konuda bilgilendirir ya da göze almazlar diye düşünüyorum.Bilemedim🙄
Monna Deletedmom0071 ilk hamileliğimde 40+6 da doğmayınca suni sancı ile doğumum başlatıldı. Hiç kendi sancım yoktu. Ama böyle ateş vs durumuyla hiç karşılaşmadım şükür. Makalenin linkini atabilir misiniz?
Deletedmom0071 Pinar9001 yani o kadar çocuğu nasıl doğurtturcaklar belki de işlerine geliyordur... çoğunun umrunda değil ani çocuk ölümlerinin hiçbirinin sorumluluğunu üstlenmiyorlar nasıl olsa... bilen çıkar mı ki burada?