Ftoss 23+5 olduk canım normal zamanda en kötü iki saat hareketsiz kalıp sonra bi 5 dakka sürekli olarak oynuyor ama bazen 3 gün boyunca 4-5 saat falan arayla bi tekme atıp başka hiç bişey yapmıyor bende korkuyordum ama hareketleri düzensiz olurmuş bu zamanlar bide çok yorulunca hareketleri azalıyormuş hatta bazen oynasa bile hissedemiyoruz ultrasonda denk gelmişsindir belki doktor yerinde durmuyo diyo ama ben çoğu hareketini hissetmiyordum izlerken bugün nasıl hareket hissettin mi hiç