Dnizsah Son adet tarihime göre 7+5 gün olmam gerekirken bugün doktor 6+1 olduğumu söyledi, bu bebeğimde nasıl bir sorun yaratır bebek 2 hafta geriden mi geliyor bu konularda hiç bir bilgim yok lütfen yardımcı olur musunuz ?
defne55 Dnizsah benimde ilk haftalar öyleydi hafta yükseldikçe bebek kendini topluyor haftanız uyumlu oluyosun merak etme
Eceguldemir Dnizsah Canım ilk zamanlar böyle oluyor normal bu Bebek biraz daha büyüdükçe netleşiyor benim de öyle başta 5 haftalık öğrenmiştim 2 hafta sonra hala 6 hafta gözüküyordu sonra 8 olması gerekirken 9 olmuştu ve sabit devam etti