Esrakt Evet göbek bölgemde tüy vardı hamile kalmadan önce. Normalde ağdacıya aldırırım hep. Hamilelikten sonra yağlar hiç güçlendirmedi tüylerimi , bazı bölgeler daha seyrek çıkıyor hatta. Ben badem yağı kullananların tüyleri yoğunlaştırdığını duymuştum