FlkNaz Mrb güzel anneler bende tazecik bi anneyim yolu yarıladım sayılır ama bebeğim kendini daha yeni gösterdi ailemize bi prenses katılıyor çok şükür 🥰🤲🏼 Erkek hissettiğim için hep erkek isimlerine yönelmiştim şuan sizin güzel fikirlerinize ihtiyacım var kızım için önerebileceğiniz değişik güzel naif bi isim var mı 😍♥️💐
Mlssa FlkNaz Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin öncelikle😊🙏🏻 Biz Masal koyacağız kısmetse ama sevdiğim diğer isimler Miray,Hilal,İpek,Hazal,Derin Yade🌸 Size de fikir olur belki😊
FlkNaz Mlssa sağlıkla kucağına alırsın inş canım bizim de aklımızda vardı bi isim ama ben kararsız kaldım Ayza nasıl
Didi6 FlkNaz Ayza isminin anlamını iyi araştır canım... http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/ayza-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1 Maysa nasıl? Türkmence de fidan demekmiş (bu anlam ne kadar doğru bilmiyorum)
Deletedmom0071 mucizem_oglum Aslında yanlış biliniyor cennetül me’va dır aslı i. Meva olunca anlamı başkalaşıyor. Onun bir anlamı ne yazık ki yok.
MSEA19 Hem Eylül'de doğacağı için hem de anne babasının aşkı eylülde başladığı için Eylül olacak adı 😍
Deletedmom00313 FlkNaz ayza ismi çok hoşuma gidiyor benim hep beğenmişimdir hatta kızım olursa adını ayza koyucam dşyordum ama kuzenim çaldı 😞 benden önce evlenip çocuk yaptı ve isminide ayza koyduğu için ben kızım olursa koyamıcam. Ama sen koyabilirsin🙈 çok zarif çok güzel bir isim arapça kökenli ve türkçe anlamı ayşe anlamına geliyor