Canefza Sevda_aslan Dicle Memorial Yunus Çavuşa gidiyorum. Bilgisi tecrübesi cok güven verici memnunum
Fatmanzmgl Sevda_aslan Deniz Balsak ama doktorum 1eylulden itibaren Batı hastanesine gececek bn hamile kalmadanda ona gdiiyordum
goknurege Memmorial yunus çavuş 1 kez gittim orda misafirdim, keske aynı sehirde olsaydık asla baska birine gitmezdim cok güven verici cok pozitif bi doktor
Deletedmom029 Diyarbakir da gitmediğim doktor kalmadı. Genesis mahmut erdemoğlu, memorial diyarbkir aydın ilgin, burhan özel, bahceci zeki Akkum, prof.dr ahmet yalinkaya sadece ultrasonu cok iyi. En son memorial dicle uğur değer e başladım o kadar memnunum ki anlatamam. Kendisi olmadığında yunus çavuş a gitmiştik ondan da çok memnun kalmıştım. Ama favorim uğur değer hamileliğimin başından beri kendisine gidiyorum 7/24 ulaşabiliyorum kendisine samimiyeti, ilgisi, bilgisi, tecrübesi on numara bir doktor. Her sikayetimde gece- sabah fark etmeden aramama rağmen güler yüzüyle telefonu açıp dikkat et bir problem olursa saat fark etmez ara demesi, hamileligimin basindan beri düşük riskim olduğu hastanede yattigim zamanlarda eşime ve bana verdiği moral destek bebegimizi gorecegimjz zaman besmelesi bebegimiz iyi olunca cok sukur iyi demesi daha sayamayacağım bir sürü şey. Hoca ameliyatta dahi olsa mutlaka geri arıyor nasılsın bir problem mi var diye. Verdiginiz paraya sonuna kadar değiyor. Eğer benim gibi yuksek riskli bir gebeliğiniz varsa kesinlikle gozu kapali tavsiye ederim. Her kontrolde adama bin tane soru sormama ragmen guler yuzu hiç değişmedi. Hem kişilik hem de doktor olarak gerçekten çok kaliteli bir insan. Öyle paragöz birisi hiç değil illa gelip bu tahlili burda yaptır veya sonucu bekle demiyor sonuç çıkınca hocaya sonucu telden gönderiyorsunuz hoca cevapliyor. Riskli gebeliğiniz yoksa diyarbakir memorial da neval hanım var onu tavsiye edebilirim sadece.