BurcuMasal Bugün 37+6 günlük olduk kontrolüm vardı nst ve ultrasonda her şey normal görünüyordu doktorum çatı muayenesi yapacağını söyledi biraz tedirgin oldum muayene esnasında 1 parmaktan fazla açıklığım olduğunu,çatımın Doğuma uygun olduğunu,bebeğimin zaten iri olmadığını 2800küsur söyledi.Pelvik masajın nasıl yapılacağını anlattı.Bol bol yürüyüş yap dedi muayene bitti ben yerimden kalktığım anda bacaklarımdan aşağıya kanla karışık su akmaya başladı bu akıntı mı suyum mu geliyor derken doktorum hemen servise yönlendirdi Doğum başlıyor dedi normal olduğu için 12 saat de sürebilir dedi ilk gebelik.Ne olur dua edin sağ Salim bebeğime kavuşayım 🤲🏻
SevalK BurcuMasal çatı muayenesi sonrası kanaması ve suyu gelen çok okudum🤷🏼♀️ İnşallah sağsalim alırsın bebeğini kucağına
Melihadur BurcuMasal bende Çatı muanesi olursam belki gelir dedim ama gelmedi hala tık yok 39 haftalık olduk
Melihadur mary1709 açıklık yokmuş dün oldum çatı muanesi iyice korkmaya başladım en azından keşke açıklığım olsaydı dedim içimden 😭😭😭