nalan28_ Tabiki doktor değilim. Serklaj yapmaya karar verecek olan doktorunuzdur. Ama ben yaşadıklarımdan yola çıkarak yazıyorum. İlk gebelikte her doktor serklaj yapmaktan yana olmuyor malesef. Bir gebelik kaybından sonraki gebelikte 12-14 haftalarda atıyor doktorlar ya da 20li haftaların başında rahim ağzı uzunluğu 2,5 cm in altına düşerse acil serklaj atıyorlar. Ancak sizin şimdiden açılmanız varsa ileriki haftalarda bebek büyüdükçe şu an kapansa bile açılmanızın artma ihtimali yüksek.Başka doktorlara da gidin fikir alın. Tedbir amaçlı erken haftalarda atılması bebeğiniz için hayati önem taşıyor. Umarım sağlıkla kavuşursunuz.