Ozlemkurttt Kızlar merhaba 24 haftalık hamileyim grip oldum 2 gündür toparlanmaya çalışuyorum sabhtan bu yana sanki bir hareketsizlik var Bebeğim de normalmıdır çok tedirgin oldum dr gitcem size de bi sormak istedim 🙏🏻
Nihanozturk Ozlemkurttt canım bende 24haftalık hamileyim gectigimiz carsambadan beri tam gripte degil sanki ama soğuk algınlıgı gibi bisey oldum burnum devamlı tıkalı ve kuru öksürük gecmedi.Cumada saglık ocagında tetanoz aşım vardı kalpatısını fln dinledik bi sıkıntı yok ama bende hareketleri cok nadir hissediyorum o günden beri bu hastalıktan oldu heralde
Ozlemkurttt Nihanozturk geçmiş olsun kuzum inşallah ya bende yarın gitcem bi Bakalım bi sorun çıkmaz inşallah 🙏🏻🙏🏻
Nihanozturk Ozlemkurttt cıkmaz cıkmaz canım sen icini rahat tut 🙏🏻 inşallah şu hastalık gecer bian önce😞