Biz
mikonur_81 bizde bu gün 36 hafta olduk dönüp dönmediğini bilmiyorum Cumartesi kontrolümüz var zorunlu sezeryan olacak inşaallah Cumartesi net gün bekli olacak hayırlısıyla bacak krampları el ayak şişmeleri ve hemencecik yorulma dışında hayat güzel 🥰