EdaSerdar Herkese merhaba. Aranızda memur olup 32 hafta dolunca çalışır raporu alan var mı? 32+0 mıdır bunun günü yoksa 1 veya 2. Günü de alınabilir mi? Bilgisi tectübesi olan varsa cevabınızı bekliyorum. Teşekkür ederim.
Pinar9001 EdaSerdar ben 32.haftada aldım.1-2 günden bir şey olmaz ama çokta gecikme.Raporumun üzerinde izne ayrılacağım tarihte yazıyordu(37hafta).170 i arayıp bilgi de alabilirsin.