Meryyy Bugun 39+6 olduk. Yarın muayeneye gitcem. Bugun tuvalette yeşil sümüksü bi akıntı geldi peçeteye. Doktorumu aradım acmadı. Sekreteriyle görüştüm. Sancı su vs yoksa bekleyın dedi. Kızlar bu ne sizce. Nişan böyle bişey mi
yagmurtimaguz Ben nişan görüntülerinden yoğun sümüksü yeşil renkli olduğunu da görmüştüm. Ancak sancı ve suyu dikkate Alman gerek