Aysglpolat
Normal doğumun 8.günü oldu ama özellikle dış kesi dikişlerim çok acıyor yürürken bile sızlıyor sanki gerilip yirtilacakmis gibi oturup kalkamıyorum doğru düzgün.Ayriyeten iç dikişlerim de ayağa kalkmamla birlikte aşağıya doğru çok fena baskı yapıyor sanki organlarım ordan çıkacakmış gibi normal mi bu durum psikolojik olarak yıpranmış durumdayım 😢