Mebos Ben bugün kanda baktırdım hem tok hem açlık şekerim hepsi normal çıktı benim hormonlarım da sıkıntı vardı hamilelikte önce doktoruma gitti bazı ilaçları bıraktım hamileliğim var dedim kan testlerimi yaptı çok şükür kanda sıkıntı çıkmadı bakalım zamanı gelince şeker yüklemesinde ne çıkcak