Zhlinn kaç gündür benimde aklımda bu soru çok araştırdım çevremde de bir sıkıntı olduğunu duymadım tam tersine daha rahat oluyormuş en azından daha az acı çekecek oğluşum Doğumdan sonra doktorumla görüşeceğim bir sıkıntımız olmazsa Allah’ın izniyle bizde yaptırmayı düşünüyoruz ama 40 ından sonra düşünüyorum🤗