Merhaba hanımlar, ben oglusum doğduktan hemen sonra sünnet ettirmek istiyorum, çok araştırmaya başladım, sizlerinde fikrini merak ediyorum, varmı çevrenizde yaptıran, benim gbi düşünen ya da ilk bebeğini hemen sünnet ettiren? Bikaç güne ıyılesıyormus yeni doğan yaptırınca, ilerledikçe yaptırmak daha da zorlaşır diyen de var? Nasıl yapsam yardımcı olur musunuz🙏💕