Dilamm Arkadaşlar dün şeker yüklemesi yaptırdım doktor sadece tatlı şeyler yeme dedi gelmeden bende kan tuttugu için bi poaça ve meyve suyu içtim gittim sonuclar aç karnına 145 tok 201 cıktı doktor cok yüksek dedi poaçayla alakalı ac yüksek çıkmış önemli olan tok dedi cevremdekiler 201 e cok cok yüksek diyolar yarın dahiliyeye endokrin bölümüne gidicm böyle bişeyle karşılşan var mı
Nursevincli Dilamm tam tersi açlık yüksek cıkarsa sorun. Doktorunuzu dinleyin çevreniz sizi yanıltır Allah korusun şeker çok tehlikeli hem sizim için hem de bebek için. Bende de şeker var ama açlığım hep normal 80lerde cıkıyo eğer hamur işi tatlı ya da karbonhidrat ağırlıklı beslenirsem tokluk fırlıyor 170lere.diyet yapıyorum protein ağırlıklı besleniyorum suan sorun yok. İnsüline gerek kalmadı
blgkstk Dilamm şeker yüklemesinden önce baya birşey yemissinizbence sonucunuzunyüksek çıkması çok normal. Bana gece 12 den sonra su bile içme demişlerdi şükür normal cıktı sonuçlarım
madl41 Dilamm keşke aç gitseydin canım banada bugün yüklediler aç gittim bende . Zaten poğaça hamur meyve suyu da bol şeker var içinde 🤷♀️
Pinars Dilamm şeker yüklemesinde 12 saat açlık gerekiyor siz yiyecek tüketmişsiniz ne kadar sağlıklı sonuç alına bilir ki bana saçma geldi. Doktorum özellikle demişti birşey yiyip içme diye. Akşam 10 da bıraktım yemeği sabah 9 da vermiştim
Dilamm Nursevincli yarın dahlıyeye gidicm orda da illaki kan alırlar sanırım oraya hiçbişey yemeden gidicm inşallah tekrar yüksek cıkmaz
aaayseeeee İçtiğiniz meyve suyu zaten şekerli oluyor bide şeker yüklemesinde verdikleriyle dahada çıkmıştır aç gitmeniz lazımdı
madl41 Dilamm valla benim doktorum özellikle aç gel hiç bişey yeme dedi su bile içmedim 🤷♀️ Çünkü ufak bişey bile etki ediyor sonucu değiştiriyor doktora deseniz ben aç değildim poğaça meyvesuyu yedim diye 🤷♀️ Çünkü yükledikleri şey çok şekerli şerbet gibi
Deletedmom0071 Dilamm 1 kere bile yapmak zararlıyken bidaha yapmanız çocuğunuzu Allah korusun diyabete bile sürükler lütfen bu tür şeyleri endokrine bırakın onlar açlık tokluk ne yediniz ayırt edebilirler bir de korkmayın sorun yoktur bence de.
Sweetblonde88 Dilamm evet ikiside çok yüksek ben 202 ile diyete girdim ama ekmek hamur işi tatlı sekeri yüksek meyveler bal recel vs hiç biri yok süt yogurt yarım yaglı öyleyken zor kontrol altına aldım. Alınmazsa insülin başlarlar. Korkmayın. Size söyleneni yapın. Gecmiş olsun
eliff33 Dilamm açlık şekeri için aç gitmen gerekiyor fakat yüklemeden sonraki şekerin çook yüksek değil seni korkutacakları kadar nekadarlık şeker yüklemesi yapıldı o önemli benim 75 ilk yüklemeden 1 saat sonra 212 çıktı diyetisyene başladım diyetle ilk haftada kan şekerim de düzelmeye başladı mutlaka sağlıklı beslenmek için uzman yardımı al hem bebek daha iyi besleniyor hemde sen sağlıklı oluyorsun bebeğini sağlıkla kucağına almanı dilerim 🙏
buseakinn Dilamm şeker yüklemesi yapılmadan önce 10 saate yakın bir açlık gerekiyor. İlk kan açlık ardından yüklenilen glikoz ile 1 saat arayla iki kere bakılıyor ama bu arada da hep aç olman gerekiyor doğru ölçüm için. Dün yaptırdım kızımda çok yüksekti diyet ve ilaç kullanmıştım bunda çok şükür çıkmadı
defne55 buseakinn ben sabah kahvaltı edip gittim açlık sekerim çok normal çıktı 10 saat kadar ac durman lazım demedi doktorum ve bi kere su içip bi kere kan verdim
defne55 Dilamm bende dün yaptırdım ama tokluk şekerime bakmadı doktor sadece açlık şekerime bakti oda temiz çıktı bi kere kan verdim
buseakinn defne55 suda problem yokmuş canım ama birşeyler yemek yükselyor özellikle meyve suyu çok şekerli
Edaguler Şeker yüklemesinde bana kesinlikle aç gelmem gerektiği söylendi açlık 82 çıktı. Bir saat sonunda 127 iki saat sonunda ise 66 çıktı ve işlemler bitene kadar hiçbirşey yiyip içmemem konusunda ekstra uyardılar. Size nasıl olurda birşey demezler 😟
pelin_87 Dilamm bende pilav yiyip girmiştim 😅 184 çıktı, doktora da söyledim pilav yediğimi o önemli değiş gebelik şekeri ve normal şeker farklı oluyor dedi yani yüksekmiş, diyete başlattı diyetisyen 😔 çok zor ağlıyorum açlıktan resmen