eda19 biz de 39 olduk inanılmaz adet sancısı gibi ağrım var 😓 dün kasılma oluyordu bebeğim hareketliydi bu gün kasılma yok bebeğim sakin ama ağrım var hayatım boyunca bu kadar çok duyguyu bir arada yaşamadım hem çok mutluyum yakınlaştı galiba Doğum diye hem çok korkuyorum bişey olacak diye😓