Ebrarebra 5 gün hastanede kaldım o sırada baktım doktor herkese korse yazdı bana başka bişey önerdi.rahim ağzına tıkalacakmış açılmayı durdurmak için.halbuki 26 haftada suyu gelen hasta vardı o korseyle geziyordu.Allah Allah dedim aceba yeni bişeyde bu benim üzerimdemi denemek istiyor🤔hemen itiraz etdim istemiyorum eve gitmek istiyorum falan.çıktım geldim eve instagramdan bulduğum jinekolog numarası vardı ona yazdım wpdan durumu anlatdım korse kullanmam gerekiyormu dedim eve kesinlikle kullan dedi.biriside sürekli yatmalı olduğun için gerek yok dedi.bende yatamayacağımı bildiğim için aldım.benim karnıö belirgin olduğu için rahat kullana biliyorum.sende yeni başlamışdır belirginleşmeye o yüzden doktora sor dedim.belki belli bir haftadan sonra kullanmak lazımdır diye