Mutluhamis canm bnm uzulmene hic gerek yok allah dha beterinden saklasin. Bu durum sezaryen dogumlarda olabiliyormus bize oyle soylemislerdi ya da bebek strese girdiginden dolayida olabilirmis bnde sezaryen dogum yaptim solunum sikntisindan bnm bebegimde 12 gun kaldi ama dha sonra bn kendim imza vererk cikarttirdim cok sukur bi sikntimiz olmadi icini ferah tut saglicakla kavusursun insallah bebegine