Bizde 24+3 olduk doğumum sezeryan olucak ilk Doğumumda sezeryandı.Alıyorum alıyorum hep eksik şampuanları kremleri,benim gecelik takımım vs,bulamadım bi güzel penye yelek banada lazım,bi çok eksik çıkıyor sürekli....ben de ağırlaşmaya çok müsaitim bi de çalışıyorum o yüzden haftasonları gördükçe yada internetten bir takım şeylerini aldım zaten küveti,yatağı,beşiği,battaniye,nevresim vb şeyleri abisinden kalanlar vardı.