Cgdmbln ay ben bu doktorların gelmişlerine geçmişlerine başlım insanı zorla günaha sokuyorlar canm ben geç döllenme yaşadım değerim düşüktü..daha yeni olduğu için değerin düşüktür korkma ağlama sters yapma güçlü ol...düşük tehlikem oldu ancak değerim yükselmişti..pozitif düşün hareketlerine dikkt et yedğine içtiğine Dikkt et organik şeyler ye ..ev yoğurtu sütü yumurta kaşar muz bol bol ye..doktorum düşük tehlikelisnde bana herşeyi yasaklamıştı sadce organik şeyler yememi söylemişti..çok şükür bebeğime bişey olmadı Rabbim sağlıklı şeklde kucağına almayı nasip etsin ancak sen ağlar üzülürsen bebeğin etkilenir ...