EylulEbrarin Hahaha insan aynı evhama düşüyor ben de cumartesinin üstüne durdum durdum duramadım ertesi gün devlet hastanesine gittim :) Acilden giriş yaptım nst ye bağlandım yarım saat yine sancı çıkmadı , kalp atışları gayet iyiydi , alttan açıklık muayenesi de yaptılar açılmam da yoktu. Detaylı olarak ultrasondan da baktı devletteki doktor . Kordonunda herhangi bir sıkıntı yok, kan akımı gayet iyi, suyun iyi korkma olur arada strese girmiş olursun o hafta yorulmuş olursun yeterince beslenmemis olursun bebekte herhangi bir sorun yok sadece 1 hafta geride görünüyor ölçümleri toparlar kendini sen daha da stres yapmazsan dedi. Pazardan beri de dua ettim saldım kendimi beslenmeme abandım şimdi cuma gününü bekliyorum kontrol için :) Sonlara doğru gerileme çok büyük problem teşkil etmiyor sen de kendini strese sokma. Git görün tabii ki araştırmanı yap ama bizden çok etkileniyorlar. Ben bayramda çok yoruldum sıcaklarda kurbanla uğraştık duramadım yerimde canım bişey de istemedi o hafta ister istemez o da sıkıntıya girmis. 3-4 haftalık gerilik ciddi gerilik olarak algılanıyormuş dediklerine göre. Bir iki hafta çok da sorun teşkil etmiyormus. 2.500 kiloyu geçtikten sonra her çocuk normal kilosunda. Ama işte bizim Türk halkında ne kadar kilolu olursa o kadar sağlıklı algısı olduğundan tribe giriyoruz. En son cumartesi 38 de bana 2850 dedi dogurana kadar bir şekilde 3000 olur o yüzden sıkmadım canımı devlete de gittikten sonra içimi rahatlattım. Dilerim sende de sıkıntılı bir şey yoktur