Luisluis Mayıs ayında Düşük yapmıştım şuan tekrar hamileyim adetime göre 7+3 ama ultrasona göre doktor 5 haftalık dedi geç döllenme muhtemelen geçen sefer de öyleydi. Asıl sorun doktor kese ortalara yerleşmiş yukarda değil yukarda olsa daha güçlü bir gebelik olurdu ama şuan kanaman yoksa düşer diyemem dedi iki hafta sonra bebeği görürsek sorun yok şuan diyebileceğim birşey de yok o yüzden dedi. Böyle birşey başından geçen var mı kesesi ortalara yerleşmiş olan 😔 açıkçası moralim bozuldu korktum güçlü bir gebelik diyemem kesenin yerinden dolayı diyor ağrım adet ağrısı gibi arada oluyor onun için de belki düşük yapacaksındır belki de yerleşme ağrısıdır diyor doktor
ipekgul Luisluis canm benmde 11+3 herşey normaldi kese yukardaydı bayramın 1. Günü az bi kanamam oldu nöbetçi doktor kese aşağıda yat sürekli dedi progeston verdi. Kendi doktorumda rahimin aşağıda olduğunu ama bi sorun olmadğını söyledi
3380 Luisluis merak etme daha yeni hafta büyüdükce kese yukarı kalkacak bəndede öyleydi şimdi yukarı kalkdı 13.3 deyim meraklanma derim
Deletedmom2224 Luisluis 5. Haftada benimde kesem çok aşağıdaydı 8. Haftada filan yukarı cıktı doktor biraz fazla moralinizi bozmuş sanki takılmayın ilk zamanlar aşağıda olması normal
Superfreshlerim Luisluis canım benim ikiz, birinin aşağıda birinin yukarıda, doktorum 5. Ayın sınuna doğru diğeride yukarı çıkar muhtemelen dedi. Şuan 16+3 üm, daha önce 3 kez kanamamda oldu, yat dinlen bol bol dua et, bir sıkıntı yaratmaz dedi
Luisluis ipekgul şuan bir sıkıntı yok değil mi? Düşük yaptıktan sonra herşeyden endişeleniyorum özellikle ağrılardan
Mervee07 Luisluis Canım korkma Allah’ın izniyle bişey olmaz benimde ilk kanalın en ucuna tutunmuş büyük ihmalle düşer denildi. 8. Haftamdan 14. Haftama kadar kanamam oldu ara ara,sürekli yattım. Progestanın önce hapını sonra iğnesine başladık. Çok şükür şimdilik iyiyim. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲