Maraslianne Cigli hastanesine giden varmi acaba. Bornova da oturuyorum .ege tıp yakinmis ama dogumhane 4 kisilikmis.cigli de odalar 1 kisilik orda dogum yapiyosun seni baska odaya almiyolarmis .bu cok hosuma gitti ama orda dogum yapan kimseyi bulamadim .😂
ipekveannesi Maraslianne yakınlarım yaptı çok memnun kaldı özelden hiçbir farkı yok şimdi özele gidiyorum doğuma yakın hep oraya gidicem ve doğru duymuşsunuz doğumunuz kendi odanızda oluyor ve istediğin bir kişi doğuma girebilir