Bserappp Fuldenmasal bana 2 li tarama da ve 14. Hafta da kız olduğu söylendi özel hastane de. 1 ay sonra kanama ile acile gittiğim de erkek olduğunu söylediler sonra özelde ki de erkek dedi ayrıntılıda da erkek çıktı sanırım artık değişmez ☺️