funnymum https://hizliresim.com/AODMkX bu da iki bacak arasından olan resmi(parlak görünenler el ve ayakları) https://hizliresim.com/va62J6 Doktor yüzde 60 dedi ama :/
funnymum Beyzanur_02 El_mu Musel doktor da bak çıkıntı var yüzde 60 erkek dedi değişir mi bilmiyorum.
funnymum Tazecikannecik peki size çıkıntı var dedi mi, o çıkıntıyı gösterdi bana da bu zamanlar da kızlarda da çıkıntı oluyor mu onu merak ettim.
Tazecikannecik funnymum doktorun verdiği fotoğraf annemde kaldı birazdan geçeceğim gönderiyim sen incele istersen. Bana direkt bu kız dedi bişey göstermedi
Eseenn Hafta çok erken bence emin olmak inçin bekleyin benim 23 haftaya kadar kız dediler hatta 3 ayrı doktor dedi. 23. Haftada erkek dediler bugün gittim 26 da yine erkek dediler 😊 değişebilir yani
Eseenn Hafta çok erken bence emin olmak inçin bekleyin benim 23 haftaya kadar kız dediler hatta 3 ayrı doktor dedi. 23. Haftada erkek dediler bugün gittim 26 da yine erkek dediler 😊 değişebilir yani
Eseenn El_mu yok hayır detaylı da cinsiyet söylemediler bende o zaman kız diye bildiğim için hiç sormadım da. Ama 15 haftalıkken özel muayenehanesi olan bi doktor renkli de bakmıştı kız demişti şimdi 26 haftalık erkek diyorlar
Eseenn Deletedmom0045 kız diyenlerin biri özel muayenehanesi olan bi doktordu renkli de bakmıştı 15 haftalıktı o zaman. Yanılma çok oluyor bizim de içimizden erkek geçiyordu Hayırlısı neyse o olsun 😊
funnymum Tazecikannecik Evet sizinki daha net kordon felan da gözüküyor, hayırlısını nasip etsin rabbim ben kız istiyorum esasen ☺️
ant2602 funnymum hiç anlamam ama bacak arasında bişey var kordon bağı falan değilse. Bende yarın gideceğim 13 haftalığız bakalım tahminleri söyleyecek mi
funnymum ant2602 İşte doktor bacak arasındaki yere bak çıkıntıyı görüyor musun dedi çok net gördüm işte acaba dedim 12+5 te aynı olmaz heralde kız ve erkek organları diye de düşünüyorum.
Eseenn Deletedmom0045 Bana doğru düzgün ultrason resmî vermediler genelde kafasının ölçümü olan ultrasonlar veriyorlar