dvran22 Htc_tmr bugün doktora söyledim doktor papates türk kahvesi önerdi ..yumurtalı birşey de dedi ama yumurtadan midem bulanıyor diye hiç dinlemedim😂
Htc_tmr İnternette hamiler için iki üç gün devam ederse doktora basvurulmali yazıyor, bebeğe bı etkisi olurmu onu blmyrm da
annevebebek Benim 1 aydır hic gecmeyen ishalim var ne yaparsam yapayım geçmedi muz patates haşlama kahve hatta doktorum ilaç verdi onu kullandım o bile kesmedi 🤷♀️
Badevehande annevebebek kuru kahveye 3 damla limon damlat karıştır yut suyla ertesi güne geçer bende 15 gün olmuştum bebeğin suyunu etkiliyor ishal iyi değil
Lorevrem Sanırm salgın var kızlar. Herkes ishal ve halsizlikten şikayet ediyor. Benim de bikac gündür karnım çok agriyo afedersiniz sanki gaz sıkışmış gibi veya üşütmüşüm gibi. Sizce doktora gitmeli mi
annevebebek Htc_tmr Valla bilemiyorum ama geçmiyor resmen 😔 Şükür ki bebeğe zararı yokmuş suyu da gayet iyi azalma yok. Ama doktorum ishalin erken doğumu tetiklediğini söyledi. Bide doğum yaklaşırken ishal veya kabız çok normalmis
sevval55 Bende çok kabızlık çekiyodum bugun ishal oldum tuvalete yatak atıcam o derece ama üzüm yemiştim dün üzüm ishak etti
MrsG Ya bende normalde kabızım 3 günde 1 çıkıyordum. 2 gündür çıkıyorum ve bu sabah uykumdan üşüyerek uyandım ve tuvalete koştum resmen. Neden oluyor bu ishallik anlamadım. Dün de çok halsizdim. Çeşme suyu da içmem. Dışarı da çok çıkamıyorum zaten bi yerden bişey kapsam. Anlamadım.
duyguyilmaz Doktorum gunde 3 kere ve fazlası olursa gel demisti bana. Bol sivi almayi unutmayin. Gebelikte verilen vitaminler de yapabiliyor. Muz, patates ve bol su:)