hamis_19 Sevgili annelerim, hamişlerim. Dün doktor kontrolüm vardı. İzmir de Ege yaşam hastanesine gidiyorum. 2 hafta sonra ayrıntılı ultrason var dedi ama bu hastane de çok iyi değil dedi tınaztepe de özel bir kliniği olan doktor önerdi daha iyi falan dedi. O şekilde ücretleri bilen var mi acaba? Bir de önerebileceğiniz kendi doktorunuz falan var mi? Şimdiden teşekkür ederim😊
espalp hamis_19 ben Südekan Klinik Hasan Yıldız’a gittim. Lozan pastanesinin üst katında yeri. Yaklaşık 50 dk sürmüştü çok memnun kalmıştım. Suyumun fazla olduğunu o söylemişti 🙏🏻 400 tl ödedim
sbhtyndk analık hakki diye birsey varmis özel hastanelerde indirmli olabiliyormus. veznelerde belirtmek gerekiyormus. netten bi arastirip sorun bence daha uygun olur
hamis_19 sbhtyndk benim sigortam olmadığı için analık hakkindan yararlaniyorum doguma kadar. Yani oda zaten normal sigortali gibi oluyor.