Sivasgelini canım benım annem yaptı n11 de bunların ıplerı ve alt aparatı da satılıyor. Cok uzun vadelı kullanabılecegın bırsey degıl tam kolalanması lazım bırde sert durması ıcın dısının. Bırcok sıparıs eden ınsan sünmesinden sıkayetcı oda penye ıp olmasından kaynaklanıyor. Dedıgım gnı evde kola bulundurman lazım sertlestırmek ıcın. Görünüm acısından cok guzel ama , bızde yengem de kullanıyor hala bende puset almadım mesela🤷🏻♀️