Klaiskla 2016dan beri eşim ve ben cocuk istiyoruz. Sürekli 0.01 çıkıyordu hcg testim.21 temmuzda beta hcg testi yapıldı ve yine 0.01 çıkmıştı. Bugün adetimin gecikmesinin 3. günü ama hcg 0.05 çıktı ilk defa. Sizce sebebi nedir